glömde förlåt :(

hej glömde blogga igår men årkade inte :p hehe duktig man är men var typ med emma och micke och åkte först till vetlanda och handlade sen snabbt inn med sakerna sen skulle vi till lisa :D pratade en massa med henne :) älskii<3 sen åkte vi hem och gjorde natcho tallrik och vanlig tacos :D mumsigt värre :D sen kollade vi på film, fast jag fattade typ inget men den var bra ändå ;)


Idag vaknade jag vid 4 och gjorde mej iordning, för 5- halv 6 åkte vi mot Ullared ;) hehe shoppade ju en del som alltod :) man ä ju grym alltså ! hehe knöck full bil iallafall :) bästa köpet var nog min lime gröna klocka :D as snygg är den, nu ska jag kanske sola en stund, får se men vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0