ojsan:s

oj det är typ en vecka sen jag blogga :s duktig jag är eller vad då ? haha men jag kan ju skriva men i fredags var jag ju på rix fm festivalen och det var grymt kul ! :D stod på fjärde raden ;) fick en massa grymma bilder ;) ni kan få två av det iallafall :) lördagen var det marknad och jag fick jobba där i pappas och ebbes vangn och servera. fick lite pengar iallafall :) på söndagen vet jag inte riktigt vad jag gjorde eller jag gosade med hästarna iallafall :) och lite annat, måndag - tisdag var jag och plocka svamp med mamma och passa niilo en stund! idag blir det nog att hämta hem två hästar som är på bete och om inte det tar för lång tid kanske vi åker och tränar eller imon :D ska bli grymt kul iallafall ;D



Ulrik :D ♥


eric ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0