dag 1!

ni får fråga något vi komentarer senare om det är något mer ni undrar:D

jag heter sara, fyller 14 år den 9 juli. älskar sommaren riktigt mycket:) har ganska lätt för skolan och mitt favoritämne är nog matte eller historia bara för jag har så lätt för de;) haha! är blondin nu och de är min normala hårfärg, grönblågråa är mina ögon. är ca. 171 cm lång. så de är därför vi bara har storhästar + jag är kraftig av mej. har inte alltid hållt på med hästar har blandannat testat fotboll några gånger:) haha



har fyra hästar och här kommer en kort info :

Indra: korsningsto (vad vi tror) köpte henne vid 1 års ålder för 5 år sedan. hon skulle till slakt och pappa och min faster hade kollat på henne innan så mamma köpte henne osädd. tycker de var ett reält bra köp;D hon kan skritt, trava och nästan galopp, nästan fram och bakdelsvänning med, har hoppat henne ca 90cm men bara ett enstacka hinder;) hon är mörkfux med tecken:D



Leonardo: är inte våran igentligen(lite komplicerat) men han är en tysk halvblod på 21-22 år:) imp tyskland så klart. har lärt mej massor på hanns rygg. har hoppat 1m med honom och han finns verkligen i mitt hjärta även om han inte är "våran". han är iallafall mycket välutbildad om man säger så:) en ren nybörjar häst.



Time: hon höpte mamma efter en ullareds resa. min syster hade handlat rid kläder sen tog de två dagar och vi köpte henne ellr de gjorde vi dagen innan men hon kom en söndag;) hon har en "banan" rygg om man kan säga så. så hon ska man inte rida på så de är en sällskaps häst;) varmblod på ca 22år;)



Vicky: hon fick mamma på en kaffe rast;) haha låter kul men de är sant;P aja hon har jag tränat ett litet tag men vi harhoppat ca 80cm med henne men hon är ganska svåriden och hon har fått en olata och de är att börja stegra och bocka när man råkar trycka för mycket med höger skänklen så jag får inte rida henne mer:( hon är 11år och ett varmblod..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0