Dag 2!

Det bästa och sämsta med mina hästar..

i fortsättningen skriver jag bara om Leonardo och indra :D för dom är typ bara dom jag håller på med. mamma fixar med dom andra:)

Indra :
Bästa: skit snygg, as härliga steg, hon är en riktig smarting och hon tycker det är kul att lära sig saker (För de mesta)
Sämsta: hon vill inte stå still när man ska hoppa upp, vill inte vara själv,  brukar gjöra sina "sparkar" och jag vet ine så mycket mer jag inte gillar med henne!




Leonardo:
Bästa: han är en riktig nybörjar häst så han lär man sig mycket på, han har härliga gångater han med, älskar att hopp och är ur gullig när han räcker ut tungan:D
Sämsta: att han kan bar tvärstoppa när man rider ut och vänder/stegrar, ibland bara drar han ner huvudet när han inte vill jobba, bajar ner hela boxen så man måste häva nytt spån varje/nästan dag  och kan bli lite knäpp i stallet själv.


Kommentarer
Postat av: rebecca

söt bild :)

2011-02-18 @ 20:06:02
URL: http://weestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0