Dag 9!

Mitt bästa hästminne

oj jag har inget riktigt bra minne med mina hästar men ett var ju när indra skulle komma:D blev så lycklig och de var så jag började på riktigt med hästar. för mamma är ju hästvan men inte jag så jag fick börja rida på en riktig ridskola. hade bara ridit på ett gotlandsruss hos en av mina närmaste vänner. tror jag kanske ridit på mina syskons hästar men då menar jag bara skrittat och kanske travat. men de är somsakt ett av mina bästa minnen :) att jag började med hästar. trör nästan de är allas bästa minne då det är så himla kul med hästar. man får aldrig en tråkig stund ;) men jag har en massa andra minnen med men skulle jag välja ett till så var de när jag köpte min första ponny för egna pengar:* Florre heter/hette han. en liten c-ponny, newforest på 20 år tror jag. men han dog tyvärr för två årsen.. men jag har några riktigt roliga minnen med honom med :) men han var en riktig tjurrig kille. bockade och stegrade hela tiden! men jag satt ju kvar. (för de mestaXD) frågor svarar jag gärna för såkomentera en massa nu :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0