barnvakt

har varit lite barnvakt idag :) så har inte hunnit med så mycket. glömde att jag skulle va de så tänkte att jag kunde rida vid tre men nää de gick ju inte... nu är de andradagen hon står.... tycker inte om de men hon måste vila lite ändå.. hon är juen så kallad "unghäst" även om hon fyller 7år snart.. pga av den sena och på började inridningen. ah tycker de är lite skönt att inte ha en sån stor pressa att hon måste ridas varje dag. men de är ju kul med ridningen menade inget annat. aja ska kolla på fångarna på fortet ikväll och mysa med mejj själv;) funderar på många saker. en sak är om jag är kär eller inte. de går jätte mycket där i mellan. har varit så i några år utan att jag själv har vågat tala om det för någon. ingen av mina närmaste vet nog... "Sara nu gör du de änu mer inväklat än vad de behöver vara." hur ska detta sluta. och vet än sak som jag nästan är helt hundra på eller två saker faktiskt. en sak är att jag inte VILL ha en pojkvän tycker de är lite jobbigt faktiskt och hitta en jag tycker om. i så fall får den personen hitta mej ;) och den andra saken är att jag kommer vara riktigt orolig i februari men de kommer jag kanske säga då om jag får och vill. är mycket personligt!! mm puss på er:*

ojjj förlåt nu blev de ett sånt långt inlägg;P


mamma fotade oss den 24/12 :D
ser ju lite halft drogad ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0