halloj :D

ja idag har dagen varit okejj :) började med att jag sov en länger tund. gick upp och kollade datorn;) fixade lite på en annan blogg oxså. gick nog ganska bra:) sen har åkte jag och pappa vid typ 1 halv 2 till andreas men han var inte hemma så då åkte eller vi skulle ändå till åseda så då åkte vi ialllafall till hans jobb och vi han var inte där men sen så mötte vi honom ändå. så de gjorde ändå inget så nu har jag pratart med honom om klippmaskinen så han kommer någon gång ikväll idag eller imon någon gång kanske. aja sen vid typ 3 var jag ute i stallet och ränsade och städade en jävla massa tills nu vid 7. så nu är hanna här och vi ska kolla på film. over her dead body heter den tror jag :D aja ingen ridning idag heller fick vila imon blir de ridning istället :) Puss ;*



hanna och deras Föl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0