hejsan :)

ridningen gick ganska ok. hon var hur lungn som helst i stallet :) och så skulle jag hoppa upp.(efter ha rycktat och de;P) tog knappt 1min innan jag kom upp :) så red vi mot åkren och började skritta några varv:) riktigt kul att hon var lungn ett tag idag :) hade spö idag och ångrar det än del i traven... hon var jätte pigg efter en stund i traven. hon gick fint och så men var lite väl hätsig. sen så tog vi en galopp men den blev lite bocksprång i ;) haha sen skrittade jag henne en stund igen :) sen ställde jag henne vid en "lite" öppnare plats och testade att göra framdelsvänning. hon gjorde tre varv på en gång:O sjukt duktig men hade hjälp av dressyrspöet som jag la lite på baken ;) haha sjukt stolt man kan vara ibland :) aja ska sticka nu så puss;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0