indrabus

ridningen gick int ejätte bra idag men de kommer nog bättre sig lite får jag hoppas :) hon var samlad i skritten och var ganska stressad pa av annat tidigare. men hon lysnade lite iallafall. vi började trava och hon hade en samlad och mjuk trav men ändå ar hon het och ramlade in i galopp hela tiden. men vi saktade bara av. sen fattade vi galopp och hon började bocka och ha sig :S inte lika kul. så vi travade lite efter det. och sen samlade jag henne igen och skrittade. tänkte att jag kunde försöka göra en framdelsvänning/bakdelsvänning. vilket hon lyckades med bakdelsvänningen ett helt varv :D det var lite kul faktiskt :D sen skrittade jag av henne och släppte ut henne;) häsarna har fått två balar i hagen med :) skönt nu slipper jag konka på höbalarna som dom ska ha i boxarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0