hej :)

glömde igår förlåt. hände inte allt för mycket igår ;) hehe red underbara indra :) sjukt duktig var hon. gjorde en ny grej gissa vad ?:D jo jag red utan stygbyglar som jag aldrig gjort på henne innan :D sjukt kul och hon var as duktig på det med ;) sen red jag ladde och malin red honom med efter mej ;) testade att ställa mej på honom och de gick jätte bra fast jag var sjukt rädd. en av dom läskigaste sakerna jag gjort Xd och idag har jag flyttat hästarna till den andra hagen och då red jag indra dit barbacka :O haha de trodde jag aldrig på men hon var jätte duktig :) sen har jag varit i växjö med mamma & pappa:) fick en minnes/hårdisk med 2 tb som rymmer typ 400.000 bilder :D haha själv hade jag 11299 på datan och 65 filmer, 8 dokument, 1190 låtar ;) inte lite de men nu ska jag fortsätta med mina saker så puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0