hejsan

han inte blogg igår tyvärr :( var barnvakt från kvart i 8 till typ 4 ;) kom hem 5 och då fixade jag hela rummet, alltså städa, flytta om och byta säng ;) sen så red jag på kvällen och hade allmänt mysigt med indra :3  bilder kommer ;)


idag har jag inte hunnit med så mycket än att hjälpa mamma och hovslagaren med hästarna :) sen testade jag faktiskt åkergräsklipparen för första gången och de var super kul:D ska nog klippa gräs nästa gång alltså bara testa :) sen ska jag rida när värmen går mot svallare alltså mot kvällen ;)

bilderna:

kommer några hopp bilder sen söndagen:)




























80cm :D video på de kanske kommer när jag lagt inn de ;)


igår kväll : (ursäkta kvalliten)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0