gapfllabbade :S

chacha kollar datan nu medans kari är på toa (A) vilken ängel jag är.. igår så hängde kari med mej hem och vi pratade och fixade oss lite :D sen gick vi tonår och var där. fy fan vad jag skrattade var tvungen att gå ut hela tiden gick nästan ner i spagat med ;) haha den som gjorde de mesta var calle som fick mejj att skratta ! HAHA gud så kul ;)
ah sen gick jag och kari hem i typ 5 min för att hämta lite saker kl var nog typ nio men men så gick vi för att spela lite innebandy (y) och tog med mej kameran ;) fast jag vet inte om jag får lägga ut några bilder men men.. haha gud så jävla kul de var iallafall. första matchen jag spelade var mot calle och jag är inte så jätte bra på innebandy men va fan kan ju vara kul att testa ;) så det var 1 mot 1 match och gissa jag gjorde mål :o gud så jävla sur calle blev hihi gött allts ;) aja nu kommer kari så syns <3



bilden säger ju en del XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0