hej

skolan idag var ganska slapp;) de gillars. haha började med sovmorgon men som vanligt får man åka buss men då får man en bra stund med vännerna:D haha ! sen hade vi idrott och då var de innebandy eller boxnng men jag valde innebandy bara för att jag inte är så bra på boxning;) haha ! sen hade vi 2 h slöjd. gjorde nästan klart en snuttefilt till minou direkt men har bara att sy en sida + jätte lite till.. bilder kommer ska göra 3 st;) minou, niilo och för den som kommer nu i slutet av mars:D kommer bli as bra:)

tänkte svara på en liten fråga som jag fick för något inlägg sen.. Ja Indra hon är min egna häst och tack för komentarerna det värmer :') Leonardo är oxså en av våra hästar men han är inte riktigt våran men annars kan man säga att han bara är min;)

pussar ^^


bilder i repris på mina sötnosar
Indra:


Leonardo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0