:P

hej dagen har varit så där först musik sen 1h och 20 min hål timme som spenderades hos grabbarna i klassen ;) spelade biljard och jag äger ju stort ;) Host* men bara kul att spela faktiskt! haha de trodde ni inte va? nää men sen hade vi tyska och vi ska göra någon teater -.- as kul alltså! haha !! sen mat usch vad äkligt det var! aja sen samhälle som typ blev lite historier och sen idrott. får fan damp på mina djävla kast!! åh vad jag hatar dom kan träffa helt jävla fel.. måste lära mej sikta !! ar så sur pga det och en annan ska som jag inte ska gå in på.. just de här kommer en liten bild bomb från ihelgen :D








Kommentarer
Postat av: malin

åå mina gullingar dom är u så söta <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 tack sara <3:D

2011-03-24 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0