Svar :

haha har inte velat uppdatera något innan detta men nu kommer svaren på frågestunden :D fast gud vad många som är anonyma :P skriver inte i ordning!

1. Anonym :
Varför har du en blogg?

Svar : oj vet inte riktigt men tycker de är kul att skriva av sig och de kommer vara kul att kolla på när man är äldre/vuxen :D få se hur mycket man har ändrats m.m

2. Anonym :
Tycker du att du är snygg?

Svar: alltså tycker inte att jag är världens snyggaste om man säger så de finns faktiskt lite fulare än jag.. sorry men tycker inte att jag är snygg KANSKE bara lite söt!

3. Anonym:
Noppar du dina ögonbryn?

Svar : konstig fråga men jag har gjort de några gånger men har inte hunnit det på ett tag men måste verkligen göra det så ni vet ;)

4. Haha! :
Vad har du för bh storlek ?

Svar : gissar på att de var en kille som skrev :P jag har typ 75 B/C vissa b kupor är för små och vissa är lagom och i C så är vissa för stora och vissa lagom ;)

5. Hum:
har du haft sex med någon?

Svar : nej de har jag inte och kommer inte ha det förens jag känner att jag hittat och KÄNNER mej redo så det kan ju dröja ett bra tag innan det!!

6. Anonym:
Har du hånglat med någon?

svar: ja de har jag med några stycken faktiskt fast ångrar det med några sycken faktiskt !

7. holly :
är du kär i någon?

Svar: ja det är jag ska du veta :D

8. Amanda :
hur många bh:ar har du ? du måste ju ha en iallafall!

Svar : Hahaha förlåt men den frågan var lite kul faktiskt ;D ja jag har flera styckna. vet faktiskt inte hur många jag har men de är mer eän 10 iallafall kanske mellan 10-20 styckna.. Haha fråga inte varför jag har så många för jag vet inte självXD

9. Ella:
hur länge har du ridit?

Svar: oj kommer inte riktigt ihåg men vet att jag började rida någon gång efter att vi köpt indra ;) så kanske 5 år för i år blir de 6 år med henne <3

10. Jessica :
vad är de sämsta som hänt dej eller som ex. du fått ett är från på kroppen/själen?

svar : du måste ju nästan veta svaret :o
men det var när jag var 3 skulle fylla 4 år och blev hundbiten av två st grönlandshundar så är as rädd för varg liknade hundar :s har ett är på vänster arm , ett under vänster ben och ett på höger sidan av magen.

11. Linda:
hur högt har du hoppat med ponny / häst?

Svar:
Ponny : kanske 80 cm och de var på ridskolan
Häst : 1 m eller 105 cm vet inte riktigt tror de var 105 cm för det var snö i backen när jag hoppade det första gången ;)

12. snyyg :
bryr du dej mycket om utseende?

Svar : oj nu kanske jag låter egotrippad men en del, men de viktigaste är att kille är snäll, omtänksam, bryr sig , och att man har kul i hans sälskap :) men de är ju en fördel om han är snygg ;)

13: anonym, :
Har du funderat på att bli lebb ?

Svar : nää aldrig, trivs jätte bra att att gilla killar ;) fast älskar ju mina tjej vänner men inte på de sättet om du menar så ;)

14 : Anonym :
vad har du för kamera när du fotar?

Svar : jag hae en systemkamera och det är en Canon eos 1000d och tycker den är ganska bra faktiskt fast vill ha ett längre objektiv ;)

15. allamm :
tycker du om din klass?

Svar : inga större fel kanske någon person som skulle kunna byta men annars är den suverrän ;)

16. anonym :
konstig fråga men har du kuttat dej någn gång?

Svar : gör ju det varje dag :o haha nää de gör jag inte men jag tycker inte om sånna som gör det kan jag bara säga!!

17. elly :
En bra nybörjar ponny eller en sån ras kan du säga de ?

Svar: kanske en new forest dom är gasnka lätta men hittar du en som har de du vill och du tycker om den tveka inte bara kör på fast vet besikta den först ;)

18. Anonym :
vad ska du göra efter att du svarat på frågestunden?

Svar: ska plugga på tyskan sen ska jag nog kolla på tv eller en film ;)

19. hajja:
vilken frukt är din faborit?

svar: oj konstig fråga men det är nog vindruvor och melon :) kan inte välja en men så har vi hallon, jordgubbe och blå bär som jag älskar eller miná faborit bär :)

20. :D :
kan inte du lägga ut en bild på din kropp?

Svar: nej de tänker jag inte göra !

21. -.- :
är röd din faborit färg?

svar: har många men den är nog en av dom högsta på "listan"


hade en del till frågor men dom var alldels för personliga !!
hoppas ni fick veta en del annars är det bara att fråga ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gillar din blogg;)



men vrf bytte du hårfärg till blond?:)

tyckte du var jätte jätte fin i brunt hår:)

2011-03-16 @ 21:11:26
Postat av: jag :D

tack tack :D



jo jag är igentlligen blond och ville bli de igen så jag bytte helt änkelt:) tack igen :d

2011-03-16 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0