tjabba :)

Ruuuuuuuuumpa!! haha har as ont i min :s inte jätte kul men men.. skolan började med musik ganska kul ;) haha spelade ju bara gitarr och så klart får jag en jävla cp gitarr ! hjälpte nicke lite med noterna  ;) duktig jag är! haha ! sen håltimme på 1 h och 20 min as gött gick och tog ut pengar sen handlade jag lite .. köpte iallafall marabou med mago smak :D smaskens ! :) haha fast halva var typ slut på 2 min för alla ville ju smaka -.- sen hade vi tyska och tycker faktiskt att jag kunde en del :D börjar fatta en del nu ! sen mat inte jätte gott men men.. sen bild och då kollade vi på någon film . faktiskt ganska bra :) sen gymmpa och jag har ont i rumpan så jag tar spinning bara för att jag verkligen hatar komandoboll ! ah så nu har jag lite extra ont! aja ska snart göra något eller äta för börjar bli jävligt hungrig ;) lev ett lite långt inläg och tråkig bild ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0