fisan :D

jag var borta hos hästarna för någon timme sen :) Indra var mycket duktig :) longerade idag med och hon lyssnade på min röst och hjälper via spö (jag piskade henne absolut inte) och händer. tycker att hon börjar bli mer och mer intresserade av träningar för varje gång :D det är ju bara possetivt ;) hon är så¨fin :3 thiii ♥
fast efter varje träning så slutar det så klart med att man ska rulla sig och skita ner sig så mycket som möjligt :o fattar inte riktigt hur hon tänker :p aja nu ska jag kolla datan sen blir det väl tv eller något ;)


Jorden har ju inte gått under :o vad var det jag sa ;)

två bilder sen förra sommaren när jag longerade henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0