hej :)

ja idag har jag varit iskolan som alltid ^^ var okej tror jag ? började med att vi hade tyska.. jag och sandra är så duktiga  :) har typ skrivit en halv sida ;) hehe !sen hade vi svenska, går ganska bra med berättelsen :) tycker det är skit kul ;) för jag har skrivit så mycket och fått credd för det ;) sen kvart i elva kom mamma och jag hade utveklingssamtal (y) gick faktiskt grymt bra.. trode jag skulle få något dåligt men nej, bara några saker jag måste ändra på som ex. vara mer muntlig och sköta läxorna lite bättre ;) sen hade vi bild -.- tycker det är skit trååååkigt ! sen samhälle :p läste typ hela lektionen men sen fick man nästan skäll :o bara för att jag gav Ebbas bandage och Hakan tar min penna och jag ska ta den.. men som tur var hjälpte Ebba mej och sa som de var. anars hade jag fått skäll utan anledning!! och de har man ju inte fått innan-.- aja skit samma. nu blir det data sen blir det duschen ! :) älskar att duscha så mysigt :) just de beställde hem kläder igår :D 3 klänningar varav en är skolavslutnings klänning och en väst + ett par blå jeans leggins :) tack mamma <3 ah men ni får ha det så bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0